سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خدایا به تو پناه مى‏برم که برونم در دیده‏ها نیکو نماید و درونم در آنچه از تو نهان مى‏دارم به زشتى گراید ، پس خود را نزد مردم بیارایم به ریا و خودنمایى که تو بهتر از من بدان دانایى ، پس ظاهر نکویم را براى مردمان آشکار دارم و بدى کردارم را نزد تو آرم تا خود را به بندگان تو نزدیک گردانم ، و از خوشنودى تو به کنار مانم . [نهج البلاغه]
عشق است به آسمان پریدن
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» شهادت

بسم رب الشهدا والصدیقین

آنگاه که روح مشتاق آماده عروج الهى خود میشود وبناى پیاده شدن از مرکب جسم خاکى را دارد، چشمان حقیقت بین او باز میشود وحقایق ناپیدا به چشم سر را مشاهده میکند، در این حال که زمان تنگ میشود وحرکت شدت میابد شهید قلم بر میدارد تا چند خطى را بعنوان نشانه راهى که آغاز کرده براى آنان که بدنبال مى آیند بنویسد،نوشته ماندگار، همان نشانه است تا ما راه را بشناسیم ودر آن قدم گذارده و ادامه دهیم. کلام ماندگار یا همان وصیت نامه، در حقیقت عصاره همه آنچیزهایى است که در نگاه شهید حقیقتند واهمیت دارند، واعلام آن است که او براى رسیدن به چه حقیقتى قدم در این راه نهاده ، پس کلام ماندگار راه وشمه ایى از بسیار است که مهم تر از آن درنگاه شهید یافت نمى شود.

ابتدای این مسیر جانسوز فراق را وداعی می بایست.
وداعی می بایست که بغضهای در گلو مانده را به گریه بنشاند و اشک اشتیاق یکی را به اشک حسرت دیگری درآمیزد.
اینجا قلم را از شرم پنهان باید کرد و در اقیانوس بی انتهای معنویت گم باید شد.
سنگینی هر کوله باری – حتی قلم- را بر زمین باید گذاشت تا پرواز در آبی آسمان عشق میسر گردد.
اینجا فقط گریه می تواند راه دل بگشاید.

ملائکه آنگاه که به پیشواز این شهیدان می آیند بی شک پرو بالشان از اشکهای این وداع تر خواهد بود، اگر که آتش این عشق به پرو بالشان نگرفته باشد.

خداوند میفرماید:

إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقَاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفّاً کَأَنَّهُم بُنیَانٌ مَّرْصُوصٌ آیه 4 سوره صف

 «خدا مؤمنانى را که مانند سد آهنین (همدست و پایدار) مى جنگند، بسیار دوست مى دارد».


درآخرکلام :مدتی از شما دوستان به دلیل مشغله های زیاد (...) خداحافظی می کنم باشدکه رهرو شهیدان باشیم وازآنها میخواهم که کمکم کنند. تا در مسیرو امتحانات الهی سربلند باشیم . 

اللهم العجل لولیک الفرج



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فروغ شهادت ( چهارشنبه 86/2/26 :: ساعت 9:26 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

مولا ویلا نداشت
میلاد باسعادت امام علی (ع) روزپدر
شهیدچمران
اللهم البیت بیتک و الحرم حرمک و العبد عبدک
عید عید عید
ولادت در ولادت
ام ابیها
شهادت
باباجونم تولد مبارک
منتظر مهر یار
*اینک بهار*
بدون شرح
جاودانگی از آن کیست؟

>> بازدید امروز: 2
>> بازدید دیروز: 5
>> مجموع بازدیدها: 98082
» درباره من

عشق است به آسمان پریدن
فروغ شهادت
می نویسم برای پرستوهای خونین بال، برای تیز پروازان آسمانی، می نویسم تا زنده کنم عشق را، تا زنده کنم جنون را، تا برفروزم *فروغ شهادت* را.

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
مبادا روی لاله ها پاگذاریم
کربلای جبهه ها یادش بخیر...
بسیجی ولایتی
اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار
یک طلبه
غروب شلمچه
حاج همت

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان















» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب