سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر دانشی که خرد تأییدش نکند، مایه گمراهی است . [امام علی علیه السلام]
عشق است به آسمان پریدن
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» باباجونم تولد مبارک

بسم رب الشهدا والصدیقین

به نام او ، به راه او ، برای او

باز، پر، چلچله پر، قوچ و قو و کفتر، پر، باز در بازی پر، هرکه که دارد پر، پر! شهرمان خاک شده خرمنمان خاکستر، نخل، پر. مزرعه، پر. روح شقایق، پرپر! مدرسه بسته شده فصل خزان است ولی، بوی خوب قلم و بوی خوش دفتر، پر. گفت بابا دم در وقت سفر در گوشم: رود، پر. بازی، پر. دوش عمو اکبر، پر. عمه ام گفت که من مادر تو کودک من! عمه شد مادر و من کودک او، مادر، پر! وقت رفتن شده و زورق من سنگین است، می روم بار به دریا فکنم، لنگر، پر! جز حدیث سفر و آتش و خون، هر حدیث دگر و هر سخن دیگر، پر! صد نفر، نخل شده بی سر و صد تن مانده. باغ، اسطوره شده، هرکه که دارد سر، پر! بچه ها باز بر این نقطه گذارید انگشت:
عشق، پر. عاطفه، پر. هرکه بسیجی تر پر.
عشق، پر. عاطفه، پر. هرکه بسیجی تر پر.

***باباجـــــــونم تولــــــدت مبــــــارک***

خانومی تولد شما هم مبارک
( دیگه به ما سر نمی زنی!!)



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فروغ شهادت ( شنبه 86/2/1 :: ساعت 10:45 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

مولا ویلا نداشت
میلاد باسعادت امام علی (ع) روزپدر
شهیدچمران
اللهم البیت بیتک و الحرم حرمک و العبد عبدک
عید عید عید
ولادت در ولادت
ام ابیها
شهادت
باباجونم تولد مبارک
منتظر مهر یار
*اینک بهار*
بدون شرح
جاودانگی از آن کیست؟

>> بازدید امروز: 0
>> بازدید دیروز: 4
>> مجموع بازدیدها: 98273
» درباره من

عشق است به آسمان پریدن
فروغ شهادت
می نویسم برای پرستوهای خونین بال، برای تیز پروازان آسمانی، می نویسم تا زنده کنم عشق را، تا زنده کنم جنون را، تا برفروزم *فروغ شهادت* را.

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
مبادا روی لاله ها پاگذاریم
کربلای جبهه ها یادش بخیر...
بسیجی ولایتی
اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار
یک طلبه
غروب شلمچه
حاج همت

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان















» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب