سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بدترینِ برادرانت، کسی است که تو را به باطل، خشنود سازد . [امام علی علیه السلام]
عشق است به آسمان پریدن
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» منتظر مهر یار

آمده فصل بهار، فصل شکوفه و سار


     آمده بوی گل و عطر نفس های یار


 صدای ساز بلبل، پر ز نوای شادی است


     می سپرد قلب من به پیش دستان یار


 زمین خوشبخت کنون، مست زباران عشق


     ای ابر پاک بهار، بر دل تنگم ببار


 این دل من دشت نیست، کوه و دِه و سنگ نیست


     بهشت گمگشته ایست، در دل این روزگار


 خدای خورشید و مهر، خدای ماه و سپهر


     به عدل تو نباشد، جنگل بی جویبار


 قطره آبم دهی، جنگل و بستان دهم


     چنان که گل بشکفد، از دل این کوهسار


 مهر جهانت دهم، این دل و جانم دهم


     آتش و نور افکنم، سینه این شب تار


 خدای عشق زلال، یاور قلب بی بال


     وصال خواهم ز تو، آخر این انتظار


 دلبر زیبای من، عشق دل زار من


     بر گل رخسار تو، تشنه است این بوته زار


 در این جهنم دل، جان و تن من بسوخت


     خاکستر قلب من، منتظر مهر یار



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فروغ شهادت ( دوشنبه 86/1/6 :: ساعت 10:53 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

مولا ویلا نداشت
میلاد باسعادت امام علی (ع) روزپدر
شهیدچمران
اللهم البیت بیتک و الحرم حرمک و العبد عبدک
عید عید عید
ولادت در ولادت
ام ابیها
شهادت
باباجونم تولد مبارک
منتظر مهر یار
*اینک بهار*
بدون شرح
جاودانگی از آن کیست؟

>> بازدید امروز: 0
>> بازدید دیروز: 6
>> مجموع بازدیدها: 98086
» درباره من

عشق است به آسمان پریدن
فروغ شهادت
می نویسم برای پرستوهای خونین بال، برای تیز پروازان آسمانی، می نویسم تا زنده کنم عشق را، تا زنده کنم جنون را، تا برفروزم *فروغ شهادت* را.

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
مبادا روی لاله ها پاگذاریم
کربلای جبهه ها یادش بخیر...
بسیجی ولایتی
اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار
یک طلبه
غروب شلمچه
حاج همت

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان















» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب