سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستی با مردم، نیمی از عقل است. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
عشق است به آسمان پریدن
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» میلاد باسعادت امام علی (ع) روزپدر

بسم الله
«الله الله فى الایتام فلا تغبوا افواهم، ولا تضیعوا بحضرتکم فقد سمعت رسول الله - صلى الله علیه و آله و سلم - یقول: من عال یتیماً حتى یستغنى اوجب الله عزوجل له بذلک الجنة کما اوجب الله لاکل مال الیتیم النار»؛ درباره یتیمان از خدا بترسید. مبادا که گرسنه بمانند و در جمع و جامعه شما تباه شوند من از پیامبر خدا شنیدم که مى‌فرمود: اگر کسى یتیمى را، تا آنجا که بى‌نیاز شود، سرپرستى کند خداوند به پاداش این کار، بهشت را بر او واجب مى‌کند. چنانچه اگر کسى مال یتیم را بخورد، خداوند - سوختن در - آتش را بر او واجب مى‌فرماید. (1)
حضرت على علیه السلام فرمود: هر مرد و زن مومنى که دستى از دلسوزى و مهر و شفقت بر سر یتیمى بکشد، خداوند به عدد هر تار موى آن یتیم، حسنه‌اى براى او مى‌نویسد.
پی نوشت :

به یاد تمام پدر هایی که امروز در بین ما نیستند اما خاطره ی روز های حضورشان هرگز فراموش نخواهد شد و امروز خوب است که به یاد آن ها هم باشیم
پدرم :خوب می دانی که همیشه تکیه گاهم بودی و در سایه ات با افتخار به آسمان نگاه می کردم و طنین صدای دلنشینت تا ابد در گوشم زنگ می زند.

*** روزپدر برتمام پدران مبارک ***



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » فروغ شهادت ( یکشنبه 88/4/14 :: ساعت 8:50 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

مولا ویلا نداشت
میلاد باسعادت امام علی (ع) روزپدر
شهیدچمران
اللهم البیت بیتک و الحرم حرمک و العبد عبدک
عید عید عید
ولادت در ولادت
ام ابیها
شهادت
باباجونم تولد مبارک
منتظر مهر یار
*اینک بهار*
بدون شرح
جاودانگی از آن کیست؟

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 10
>> مجموع بازدیدها: 98270
» درباره من

عشق است به آسمان پریدن
فروغ شهادت
می نویسم برای پرستوهای خونین بال، برای تیز پروازان آسمانی، می نویسم تا زنده کنم عشق را، تا زنده کنم جنون را، تا برفروزم *فروغ شهادت* را.

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
مبادا روی لاله ها پاگذاریم
کربلای جبهه ها یادش بخیر...
بسیجی ولایتی
اموزش . ترفند . مقاله . نرم افزار
یک طلبه
غروب شلمچه
حاج همت

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان















» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب